Tuesday, May 17, 2011

Nukilan

Jangan jadi seteguh karang, kerana seteguh-teguh karang kan mati jua akhirnya, malah tika hidup pun ada yang kecewa, terdampar di pantai masih berwarna.
Jadilah seteguh masa, tidak menoleh kebelakang walau seketika. Tidak kecewa dan berundur walau apa jua. Tidak henti ke hadapan walau apa jua rintangan.


Nukilan: Aidi Aswadi

Saya tidak kenal siapa dia Aidi Aswadi.
Terjumpa nukilannya di blog Encik Hafez Iftiqar. Katanya, nukilan seorang sahabat.
Jatuh cinta dengan penulisannya, Jadi saya abadikan di blog saya =)
Err..tak salahkan?
Encik Aidi Aswadi, saya mintak izin!

p/s : penulisan seindah ini, saya jeles! dan saya suka!

4 comments:

snf said...

t try bce nukilan hlovate perggh best kompem jatuh hati.selamat membaca..

Timun Laut said...

snf, saya memang kipas susah mati hlovate. Memang jatus cintan habis la kat semua karya beliau. terbaik! huhu

Nora Shahaira said...

huh..memang indah..bukan batu karang aa..karangan kata-kata tu..halus menusuk kalbu..

Timun Laut said...

Tau tak pa kak.
Fuhhh...menusuk!

=)